Jak kupować?

Zamówienie krok po kroku :

 Krok 1

Wybierz interesujący Cię gadżet, uzupełnij wymagane warianty ( jeżeli występuje taka opcja) oraz ilość produktu.

Kliknij opcję do koszyka.  

 

 Krok 2

Po wybraniu wszystkich produktów kliknij w ikonkę koszyk a następnie zamawiam. 

 

Krok 3

Możesz złożyć zamówienie rejestrując się do naszego sklepu lub bez rejestracji, wówczas musisz wypełnić formularz z niezbędnymi danymi.

 

Krok 4

Wybierz sposób dostawy i płatności towaru. Następnie kliknij podsumowanie.

Pojawią się szczegóły Twojego zamówienia - kliknij potwierdzam zakup.

Otrzymasz e -mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia oraz jego numer.  

 

Krok 5

Prześlij nam na e-maila sklep@global-gadzetyreklamowe.pl swoją grafikę

lub / i podaj swój tekst do nadrukowania na wybranym przez Ciebie produkcie.

Podaj przydatne do projektu informacje np. czcionka, kolor, ułożenie, wielkość itp.

 

Krok 6

Wyślemy drogą mailową projekt do akceptacji, po jego potwierdzeniu przystąpimy do realizacji zamówienia.

 

 

Z powodów technicznych kolory, barwa ,nasycenie mogą nieco różnić się od przysłanych zdjęć,
bądź efekt może być ciemniejszy niż przesłane zdjęcie.
 
Nie wykonujemy projektów przed zakupem, możemy jedynie ocenić
jakość zdjęcia (jego przydatność do nadruku).
 
 
Prosimy przesyłać grafikę w formacie cdr, png, pdf, jpg lub tif.
 
Im większy rozmiar zdjęcia, tym lepszej jakości będzie nadruk.
 
 
Nie przyjmujemy plików MS Word.
 

Zamówienie możesz opłacić zwykłym przelewem, np. internetowym:

GMG Agencja Reklamy Sp. z o.o. 
Szarotki 37
43-300 Bielsko-Biała

Numer konta bankowego: PL94195000012006098411360002

 
 
 

Dostępne opcje wysyłki: 

♦ In Post
♦ Kurier 


Szczegóły wysyłki w zakładce: Czas i koszty dostawy

Wysyłka In Post  - PRZESYŁKI IN POST NIE SĄ UBEZPIECZONE !!!!!

WYSYŁKA NA TWOJE RYZYKO !!!!!

Zalecamy przesyłki kurierskie - szybko i pewniej.

Wysyłka Kurierem - przy wyborze wysyłki kurierskiej należy sprawdzić przy kurierze czy przesyłka nie jest uszkodzona. W przypadku uszkodzeń należy spisać protokół szkody - jest on jedyną podstawą reklamacji. Kurier ma obowiązek poczekać, aż paczka zostanie sprawdzona. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl